Preduzeća “Srbija voz” i “Infrastrukture železnica Srbije” izvinila su se danas građanima i putnicima što su više sati čekali bez struje i grejanja u vozu na relaciji Beograd-Bar. Kako se u saopštenju navodi, izvinjenje je upućeno zbog velikog propusta i neblagovremenog organizovanja prevoza 224 putnika, koji su devet sati čekali u vozu na relaciji Beograd-Bar. “Molimo vas, izvinite! Posebno izvinjenje upućujemo porodicama koje su bile zabrinute za decu, stare i bolesne koji su se nalazili među naših 224 putnika. Kao najodgovorniji u Srbija Vozu i Infrastrukturi železnica Srbije prihvatamo svu odgovornost za ovaj incident, a adekvatne sankcije biće primenjene i prema svima koji su bili u lancu odgovornosti”, stoji u saopštenju. Iz tih poreduzeća još jednom mole sve građane, njihove putnike i Vladu Srbije da prihvate nihovo izvinjenje. “Mi ćemo učiniti sve da se u rukovođenju naših kompanija ovakvi propusti na železnici više nikad ne ponove”, navodi se u saopštenju. U sudaru voza i automobila 3. januara, na pruzi Beograd-Bar kod Valjeva, oštećena je lokomotiva i kontaktna mreža, zbog čega je nestala struja, a zbog neadekvatne procene potrebnog vremena za otklanjanje kvara, putnici su devet sati proveli u vagonima bez struje, grejanja, hrane i vode. Izvor:Tanjug

Prikaži još ovjava iz HomePage

Оstаvitе оdgоvоr

Vаšа аdrеsа е-pоštе nеćе biti оbјаvljеnа.

Pročitajte još

TA „Vaskršnji susreti planinara Srbije“

Prema kalendaru akcija PS Srbije PSD „Magleš “ iz Valjeva Vas poziva na Tradicionalnu akci…