Kodeks koji je usvojio Upravni odbor Doma zdravlja posebno tretira odnos zaposlenih sa pacijentima, poslovnim partnerima i kolegama, gde se ističe da zaposleni treba da stvore ambijent u kome će pacijenti osećati brigu za njihove zdravstvene probleme, odnosno u kome će poslovni partneri steći poverenje u Dom zdravlja. Pacijenti u tom smislu nemaju mnogo primedbi ali se svako žali na sporo zakazivanje i na dugo čekanje.

Dužnost je svih zaposlenih u Domu zdravlja da pacijentu omoguće ostvarivanje svih prava propisanih zakonom, kao i da mu pruže stručnu pomoć u ostvarivanju tih prava. Sa posebnom pažnjom zaposleni treba da se odnose prema osobama sa invaliditetom i osobama sa posebnim potrebama. Kodeks je potreban jer, iako se prioritet zna, da se i bez njega ovih pravila mora pridržavati, zaposleni često zaborave na svoje poslovne obaveze na koje ih obavezuje poslovni kodeks. Dokument sadrži i odnos zaposlenih prema radnom prostoru i opremi, pravila poslovne komunikacije i izgleda na radnom mestu, kao i pravila ponašanja rukovodilaca. Poslovni kodeks još uvek nije odštampan i podeljen svim zaposlenima, a biće dostupan na sajtu Doma zdravlja Valjevo.

Prikaži još ovjava iz Društvo

Оstаvitе оdgоvоr

Vаšа аdrеsа е-pоštе nеćе biti оbјаvljеnа.

Pročitajte još

TA „Vaskršnji susreti planinara Srbije“

Prema kalendaru akcija PS Srbije PSD „Magleš “ iz Valjeva Vas poziva na Tradicionalnu akci…