Od početka mandata predsednik gradske skupštine Mihailo Jokić otvorio je petkom vrata svog kabineta za sve zainteresovane građane da mogu da dođu i iznesu neki svoj lični ili drugi problem, a da u saradnj sa skupštinskim službama u što kraćem roku problem bude rešen.
Mnogi građani za to i dalje ne znaju, ali svakako bi imali šta da pitaju i smatraju da takav vid komunikacije je dobar.
Interesovanje je kako kaže Jokić veliko. Petkom može da primi do 15-ak građana, a u polučasovnom razgovoru u prisustvu sekretara pokušava se da se u što kraćem roku reše određeni problemi. Ovo inače nije jedinstven slučaj komunikacije sa građanima, ali jeste prvi put u Valjevu i ono na šta su se do sada žalili građani je nedostatak posla i nepravda.
Procedura bi bila sledeća: svaki dolazak građana kod predsednika Skupštine se evidentira, traži se informacija od druge strane, razgovara sa njima i u pisanoj formi im se dostavlja u koj fazi je predmet i na koji način može da se reši problem.
Jokić smatra da je vlast tu da rešava probleme građana zbog kojih i postoji i navodi primere iz dosadašnje prakse.
Jokić očekuje da pored građana svoje probleme, primedbe i sugestije iznose i predstavnici Mesnih zajednica, a da će onda skupštinske službe to pretočiti u predloge koji će se naći pred odbornicima.