salteri-guzve-papiri.jpgU Šalter sali Gradskih uprava postavljen je savremeni digitalni sistem koji omogućava građanima da ne čekaju u redovima i da brže i efikasnije završe poslove zbog kojih su došli. Monitor sa ponuđenim opcijama postavljen je na ulasku u salu na šalteru informacije.

Tu građani biraju uslugu pritiskanjem ekrana osetljivog na dodir i opredeljuju se za jednu od ponuđenih opcija- šaltere 3 i 4 gde je pisarnica, šaltere 5 i 14 gde su matičari, šalter 8 gde građani mogu podneti zahtev za roditeljski dodatak i porodiljska prava, šalter 9 gde se primaju zahtevi za dečiji dodatak, šaltere 11 i 12 gde je overa dokumenata, šalter 13 gde se izdaju građevinske dozvole ili šalter 15 gde se izdaju poreska uverenja. Nakon odabira opcije, građani dobijaju listić sa upisanim podacima i redni broj sa naznakom na koji šalter bi trebalo da idu, sačekaju da se na displeju objavi njihov broj uz poziv da mogu završiti planirane poslove.
Praksa je pokazala da ovakvi digitalni uslužni sistemi znatno olakšavaju procedure u uslovima kada su najveće gužve u Šalter sali Gradskih uprava. To se pre svega odnosi na periode u godini kada građani Valjeva imaju potrebu da u velikom broju u isto vreme overavaju dokumenta, uzimaju izvode, dozvole, podnose zahteve ili dostavljaju podneske. Da je potreba za ovakvim sistemom izražena, pokazale su nedavno i velike gužve prilikom podnošenja zahteva za legalizaciju. U novim uslovima, sa modernom opremom i uređenim sistemom, učinjen je značajan pomak na prvom mestu za građane Valjeva. Takođe, stvoreni su uslovi da službenici Gradskih uprava svoj posao obave brže i efikasnije u skladu sa modernim pristupom i trendovima svojstvenim evropskim gradovima.
Podsećanja radi, renovinaranje Šalter sale realizovano je početkom godine u okviru projekta „Bliže građanima“ za koji je Grad Valjevo od Ministarstva za državnu upravu i lokalnu samoupravu na konkursu dobilo sredstva u iznosu od 2,1 milion dinara. Modernizacijom šaltera, kupovinom novih računara, postavljanjem fiksnih stolica, unapređenjem komunikacije između službenika i građana i sada uvođenjem digitalnog uslužnog sistema redova, stvoreni su funkcionalno i ambijentalno znatno bolji uslovi u skladu sa projektom i savremenim evropskim trendovima.

Prikaži još ovjava iz Samouprava

Оstаvitе оdgоvоr

Vаšа аdrеsа е-pоštе nеćе biti оbјаvljеnа.

Pročitajte još

Za opremanje igrališta u valjevskim obdaništima 11 miliona dinara

Grad Valjevo će dobiti 11 miliona dinara za opremanje igrališta u dvorištima valjevskih ob…