stres.jpgOrganizacija za zaštitu potrošača traži smenu pomoćnice ministra trgovine Ljiljane Stanković, kao i poništavanje konkursa za unapređenje zaštite potrošača. Razlozi su, kako tvrde, pokušaji podržavljenja funkcije zaštite potrošača formiranjem kontakt centra, jer takva agencija nigde ne postoji u svetu.

Pomoćnica ministra trgovine i usluga Ljiljana Stanković negirala je tvrdnje Nacionalne organizacije za zaštitu potrošača Srbije da u Kontakt centru, koji funkcioniše pri Ministarstvu trgovine i usluga, ne postoji precizna evidencija o pozivima potrošača. Ona je objasnila da nedostaje elektronski informacioni sistem, ali da u registratorima postoji precizna evidencija o svakom pozivu.

Prikaži još ovjava iz Društvo

Оstаvitе оdgоvоr

Vаšа аdrеsа е-pоštе nеćе biti оbјаvljеnа.

Pročitajte još

TA „Vaskršnji susreti planinara Srbije“

Prema kalendaru akcija PS Srbije PSD „Magleš “ iz Valjeva Vas poziva na Tradicionalnu akci…