U organizaciji Ministarstva prosvete i UNICEF-a, i uz podršku Intesa Fondacije filantropske organizacije, u Vrnjačkoj Banji je održan dvodnevni sastanak predstavnika resursnih centara Srbije, sa ciljem razmene iskustava i informacija o daljoj podršci svim školama u kojima se obrazuju deca sa smetnjama u razvoju.Pored planirane obuke za upotrebu humanoidnog robota u obrazovnom procesu, dalja podrška radu resursnih centara i uključuje i nabavku asistivne tehnologije, mentorsku podršku i promociju inkluzivnog obrazovanja kroz povećanje vidljivosti rada ovih centara.
Intesa Fondacija se pridružila partnerstvu sa UNICEF-om i Ministarstvom prosvete kroz finansijsku podršku projektu „Asistivne tehnologije za unapređivanje kvalitetnog inkluzivnog obrazovanja za svako dete“ čiji je cilj da svako dete ima jednak pristup kvalitetnom obrazovanju uz podršku asistivne tehnologije.
„Inkluzivno obrazovanje predstavlja prioritetnu oblast rada Ministarstva, stvarajući okruženja za učenje u kome se svako dete oseća prihvaćeno, podržano i osnaženo da dostigne svoj puni potencijal. Više od 20.000 individualnih obrazovnih planova za naše učenike, dostupna asistivna tehnologija kao podrška funkcionisanju deteta i učenju, uz partnerstva ove vrste, potvrđuju našu zajedničku posvećenost izgradnji pravednijeg obrazovnog sistema za svu decu u Srbiji“, rekla je pomoćnica ministra prosvete, prof.dr Snežana Vuković.
Zahvaljujući projektu, 6.000 dece u 60 redovnih škola širom Srbije dobiće pristup asistivnim tehnologijama i podršku resursnih centara, čime će dobiti šansu da ravnopravno učestvuju u učenju i školskom životu zajedno sa svojim vršnjacima.