Od kandidata/kandidatkinja očekuje se da raspolaže veštinama efikasnog upravljanja vremenom. Izuzetno cenimo i vrednujemo poštovanje zadatih i dogovorenih rokova za realizaciju poverenih zadataka, kao i inicijativu i predloge koje ćemo, zajedno kao tim, proizvoditi.
POŽELJNO:
Završen fakultet (društvenog smera – ovde ne treba smer);
• poznavanje rada na računaru, uz snalaženje u internet okruženju (prednost poznavanje i rad u oblasti digitalnog marketinga);
• sposobnost brzog analiziranja i obrađivanja dobijenih informacija;
• odlične komunikacione veštine, proaktivnost i fleksibilnost;
Obaveze i odgovornosti:
- Priprema strategiju marketinga i godišnji plan aktivnosti;
- Kreira plan prodaje u skladu sa ciljevima iz godišnjeg finansijskog plana;
- Utvrđuje predloge cenovnika, popusta, specijalnih ponuda uz odobrenje direktora, u skladu sa zahtevima tržišta;
- Održava komunikaciju sa klijentima;
- Obavlja poslove ugovaranja i prodaje reklamnog prostora;
- Vrši neposredni prijem mаrketinških sаdržаjа i pripremа iste zа emitovаnje;
- Obračunava i fakturiše usluge;
- Sarađuje sa glavnim urednikom u izboru programa u toku kojeg ili oko kojeg se nudi reklamni prostor;
- Organizuje i dnevno prati i evidentira izvršavanje obaveza iz oblasti marketinga u saradnji sa poslovnim sekretarom;
- Vrši superviziju reklamnih spotova i komercijalnog programa;
- Obavlja i druge poslove po nalogu direktora.