Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240

Divčibare u prva tri meseca ove godine beleži porast broja turista

U okviru letnje promotivne kampanje, pod sloganom „Izaberi svoju avanturu- vidi Srbiju“ Divčibare su juče posetili ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić i v.d. direktorke Turističke organizacije Srbije Marija Labović. Oni su obišli novootvoreni hotel „Crni vrh“ koji je kao investicija braće Teodosić, Jovana i košarkaškog reprezentativca Miloša, postao pravi zamajac razvoja turizma na Divčibarama. U ime grada Valjeva delegaciju je dočekao član Gradskog veća prof. dr Miroljub Ivanović.

U pratnji ove delegacije su bili i brojni novinari iz najvažnijih srpskih medija, koji su posle Divčibara imali prilike da posete Valjevu i prenesu širom Srbije sve lepote ovog dela naše zemlje.

Ministar Rasim Ljajić kaže da Divčibare nisu slučajno izabrane za posetu, jer je ova destinacija u prva tri meseca zabeležila rast broja turista za 50 odsto:

– Ovo je nastavak kampanje kojom promovišemo domaće turističke destinacije i još jedan je poziv našim građanima i građankama da pre nego što odluče da iskoriste svoj godišnji odmor, dobro razmisle i odaberu jednu od ovih destinacija. Mi smo danas na Divčibara, ne slučajno, već iz prostog razloga što je ovo možda jedina destinacija ne samo u zemlji i šire koja u prva tri meseca beleži broj rasta turista i dolazaka čak za 50 posto u odnosu na isti period prošle godine, čak 30 posto rast ostvarenih noćenja. Moram i to da kažem da je bila niska osnova u 2019. godini, ali imajući u vidu krizu i činjenicu da ljudi nisu puno putovali, ovo je jedan skoro neverovatan rezultat, a on je posledica pre svega ovih investicija u privatnom sekktoru. Zahvaljujući izgradnji ovog hotela od strane braće Teodosić, mi imamo ne samo više potencijal Divčibara, već pokušaj da taj potencijal pretvorimo u stvarni resurs i stvarnu ekonomsku i turističku moć ovog područja. Ovo će svakako biti sasvim sigurno jedna nova turistička destinacija, imajući u vidu činjenicu da je blizu Beograda. Nedaleko odavde je banja Vrujci, opet privatna investicija od preko pet miliona evra sa kompleksom otorenih bazena i čitavim nizom drugih sadržaja i to treba da bude jedna destinacija koju ćemo u narednom periodu itekako promovisati, sa ciljem da one postanu važan moto razvoja čitavog ovog kraja i regiona. Naš cilj sa Divčibarama jeste da se zadrži u prvih top deset destinacija. Prošle godine su prvi put došle na deveto mesto po broju ostvarenih noćenja, a nema razloga da se to ne dogodi i u narednom periodu. S obzirom da nam predstoje nove investicije, ovaj hotel će biti kompletno završen za mesec ili dva, sa svim pratećim sadržajima, pre svega sportskim i fudbalskim terenima, terenima za male sportove. Ovo je idealno mesto za pripreme sportista i verujem da će mnoge sportske ekipe i u mlađim i u seniorskim kategorijama takođe boraviti ovde i svoje pripreme sprovoditi na ovoj prekrasnoj planini, u ovom prekrasnom objektu. Ne verujem da u širem regionu postoje bolji uslovi za pripreme sportista nego što su ovde. Imali ste prilike da vidite da iz sobe sportista može da ode u sportske hale, otvorene terene, nigde to video nisam i ja očekujem zaista da ovo bude idealna oaza za naše sportiste i ne samo za sportiste iz regiona,već i iz zemalja Evropske unije- poručio je ministar Ljajić.

– Ovako visoka kategorija hotela je svakako značajna za turizam Srbije, naročito što se oni nalaze van gradskih centara, pogotovo van Beograda, gde imamo u najvećem procentu hotele sa četiri i pet zvezdica. Ovo su hoteli koji su van samog centra grada, odnosno u ovako lepim turističkim destinacijama pružaju mogućnost turistima da odaberu odmor koji njima odgovara. Jako je značajno da imamo hotele koji su na ovako visokom nivou, ali naravno i hotele nižih kategorija kao privatni smeštaj, kako bi u zavisnosti od platežne sposobnosti građana oni mogli da odaberu ono što im najviše odgovara i što im najviše prija. U sklopu ove naše promotivne kampanje „Izaberi svoju avanturu – vidi Srbiju“, mi se trudimo da zaista pokažemo destinacije u Srbiji koje nisu toliko do sada bile prepoznate kao značajne turističke destinacije, a to mislim prvo po broju noćenja i dolazaka domaćih i inostranih turista. Naravno da te destinacije nećemo zapostaviti, ali zaista želimo da na prvo mesto istaknemo ove destinacije koje mogu da prime dodatni broj turista i da ti turisti budu izuzetno zadovoljni kompletom turističkom ponudom. Zato smo danas ovde na Divčibarama, ali ne samo na Divčibarama, bili smo i u Mionici, u banji Vrujci, ali ćemo ići i do Valjeva, jer svi oni zajedno čine sadržajan turistički proizvod koji može turistima da pruži ugodan odmor, koji će završiti sa pozitivnim doživljajem i koji će trajati više dana, tako da na ovaj način pozivamo građane da se ove godine odmaraju u Srbiji, da vide Srbiju, da pruže šansu Srbiji oni koji do sada nisu uradili, ali i oni koji imaju naviku da putuju po Srbiji da tako i nastave i da ove godine Srbija bude prva destinacija izbora kada je letnji odmor u pitanju- rekla je v. d. direktorke TOS-a Marija Labović.

Povezano

Ostavite vaš komentar