Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240

Neka vaš grad zablista-CIF čisti Srbiju


eDruštveno odgovorna akcija kompanije Unilever „CIF čisti Srbiju“ ušla je u finalni krug glasanja, tokom kojeg će svi oni koji žele da njihovo okruženje bude lepo i uređeno, imati priliku da glasaju za jednu od pet lokacija, od kojih će tri koje osvoje najveći broj glasova biti sređene i ulepšane.

Lokacije koje su ušle u uži izbor predstavljaju mesta na kojima veliki broj ljudi provodi slobodno vreme, a upravo akcija „CIF čisti Srbiju“ ima za cilj da okruženje namenjeno za uživanje bude uređeno i čisto.

Svi oni koji posete sajt www.cifcistisrbiju.rsimaće mogućnost da se priključe akciji i daju svoj glas jednoj od pet sledećih lokacija: Trg Radomira Vujovića u Požarevcu, Spomenik Milošu Pantiću u Valjevu, prolaz u Kosančićevoj ulici u centru Kruševca, Kec bar u Užicu ili Trg kulture i umetnosti, amfiteatar u Beloj Vodi.

Poznati glumci Anđelka Prpić i Zoran Pajić među prvima su prepoznali značaj ove akcije čija je svrha podizanje svesti o značaju redovnih higijenskih navika i održavanja zajedničkog okruženja čistim i urednim.

Kampanja „CIF čisti Srbiju“ od 2014. godine uspešno se sprovodi širom Srbije, a u prethodnih pet godina više od 20 lokacija od istorijskog, kulturnog i javnog značaja očišćeno je, ulepšano i sačuvano za buduće generacije.

Povezano

Ostavite vaš komentar