Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240

“Dani domaćeg” u Europromu

U prvom mesecu nove godine na specijalnim akcijskim cenama u svim maloprodajnim objektima Europroma u okviru kampanje “Dani domaćeg” biće proizvodi “Zlatiborca”.
Predstavnik kompanije “Zlatiborac” Darija Sušić, uz zahvalnost Europromu na pozivu da učestvuje u kampanji “Dani domaćih”, najavila je da će do kraja januara, meseca praznovanja, potrošači moći da po pristupačnim cenama kupe sedam proizvoda Zlatiborca iz trajne kategorije na popustu od 25 do 40 % kao i četiri nova proizvoda iz polutrajne kategorije.
Osim što će proizvodi ovog brenda biti na akciji, u želji da nagradi što više potrošača tokom januara “Zlatiborac” će organizovati preko 20 promocija svakog vikenda, u kojima, će osim degustacije proizvoda, svaki potrošač za kupljena dva proizvoda tokom dana steći pravo da ogrebe srećku. Svaka srećka je dobitna, a troje najsrećnijih biće nagrađeno vikendom na Zlatiboru za dve osobe, koji daruju Europrom i Zlatiborac, dok će deset potrošača dobiti Zlatiborac poklon pakete, a svi ostali robne nagrade.
Promocija proizvoda “Zlatiborca” biće organizovana u šest maloprodajnih objekata u Valjevu, Osečini, Mionici i Kosjeriću.
PR menadžer Europroma Bojana Perić je podsetila da su za protekla četiri meseca u kampanji “Dani domaćih” glavnu reč imale velike kompanije i njihovi kvaliteni proizvodi, ali, naglašava, Europrom ne zapostavlja ni male, lokalne i regionalne domaće proizvođače, tako da će narednih meseci glavnu reč imati upravo oni, a većina njih je deo robne marke “Domaće”.
Kampanja “Dani domaćih” u Europromu počela je u septembru “Danima Jaffe”, u oktobru su bili “Dani DTL-a”, novembar je bio rezervisan za kompanije “Neoplanta” i “Knjaz Miloš”, dok je decembar bio “sladak” uz proizvode “Soko Štarka” i “Pionira”.

Povezano

Ostavite vaš komentar