Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
Header ad 728×90
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120 x 600
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240
120×240

Nastavljen ciklus obuka o kvalitetu piva

U „Valjevskoj pivari“ je nastavljena edukacija o senzornim karakteristikama piva, sa ciljem održanja i unapređenja kvaliteta „Valjevskog piva“. Predavač je i ovoga puta bio dr Boris Gadžov, molekularni mikrobiolog, direktor za globalnu senzoriku engleske kompanije „FlavorActiv“, koja je svetski lider u senzorici i sprovodi obuku za 80 odsto svetskog tržišta pića. Na najnovijoj obuci tema su bili bili pozitivne karakteristike tipične za Valjevsko pivo, koje daju prepoznatljivi profil valjevskom pivskom brendu, na koji su potrošači navikli. Radilo se veoma praktično: grupa od dvadesetak zaposlenih testirana je na stepen osetljivosti na različite koncentracije parametara.

„Potrudili smo se da u u ovoj grupi zaposlenih pronađemo osobe koje su najosetljivije na te komponente, kao degustatori. Tako se probama svake nove šarže piva mogu izbalansirati pozitivni ukusi i učvrstiti profil Valjevskog piva. Zbog potrošača izuzetno je važna konzistentnost, stalnost ukusa piva. To mu daje identitet zahvaljujući kojem se Valjevsko pivo i proširilo na tržištu. Dvadesetak osoba je danas testirano, dali smo im da probaju jedan ukus u nekoliko različitih koncentracija kako bismo videli kakve ćemo rezultate dobiti. Za to je potrebna i genetska predispozicija, tako da je bilo dosta razlika, ali to je i bio cilj: da pored prepoznavanja pozitivnih ukusa pronađemo ko je najosetljiviji za te komponente.“

Dr Gadžov smatra da ciklusom senzornih obuka potrošači dobijaju sigurnost u konzistentnost Valjevskog piva, da ono uvek sadrži prepoznatljive pozitivne karakteristike. Osim analizama u sopstvenoj laboratoriji Valjevska pivara sada to potvrđuje i senzornim putem, tako što se proverava posle svake faze u proizvodnji i pre nego što se konačni produkt pošalje na tržište. „Mislim da Valjevska pivara te standarde senzorike sada ima na istom nivou kao velike korporacije. Uspeh ove obuke nije značajan samo za Valjevsku pivaru već veoma je značajan za potrošače jer na taj način svaki novi proizvodni ciklus donosi reprezentativno pivo. Valjevska pivara je senzoriku, odnosno kontrolu kvaliteta, prenela i na distiributivnu mrežu i ugostitelje, što je veoma pohvalno. Jer bitno je da se pivo dobro čuva i nakon proizvodnje. Tako smo potpuno zaokružili priču: od brojnih izazova u proizvodnji do izazova u transportu, čuvanju i skladištenju piva kod kupca.“, rekao je dr Gadžov.

Organizacijom stalne edukacije koju realizuje svetski lider u  senzorici piva „Valjevska pivara“ želi da održi konzistentnost svojih proizvoda i zadrži pozitivne komponente, ali i da unapredi kvalitet i prati trendove.

Povezano

Ostavite vaš komentar