Cena za iznošenje, odvoženje i deponovanje smeća ostala je na nivou prošlogodišnje.

U odnosu na sva javna komunalna preduzeća koja su cene svojih usluga povećala za 5 do 10 posto, valjevsko JKP “Vidrak” zadržalo je prošlogodišnje cene ali je i uspešno investiralo iz sopstvenih sredstava. Svi građani koji imaju dugovanja prema JKP “Vidrak” mogu da dođu i naprave sporazum o izmirenju duga na rate. Trenutna dugovanja su 98 miliona dinara. JKP „Vidrak“ je obezbedilo i besplatnu telefonsku liniju na kojoj potrošači mogu da dođu do korisnih informacija vezanih za račun i usluge preduzeća. Linija je dostupna svakim radnim danom od 7 do 15 časova. Broj 0800/001-014 dostupan je za područje fiksne telefonije Telekoma. Potrošači mogu dobiti informacije vezane za: stanje na računu, cene usluga JKP “Vidraka” Valjevo, podnošenje reklamacija, kao i ostale informacije iz delatnosti preduzeća. Radnim danom posle 15h, kao i vikendom, potrošači mogu postaviti pitanje ili podneti reklamaciju preko sajta JKP “Vidrak” u odeljku korisnički servis, a nadležno osoblje će im odgovoriti u što kraćem roku.

Prikaži još ovjava iz HomePage

Оstаvitе оdgоvоr

Vаšа аdrеsа е-pоštе nеćе biti оbјаvljеnа.

Pročitajte još

TA „Vaskršnji susreti planinara Srbije“

Prema kalendaru akcija PS Srbije PSD „Magleš “ iz Valjeva Vas poziva na Tradicionalnu akci…