beovoz.jpgM.A. (60), vozač valjevskog „Pink“ taksija, poginuo je sinoć kada je na njegov „folksfagen pasat“ naleteo „Beovoz“ koji je saobraćao na relaciji Valjevo-Beograd. Nesreća se dogodila na pružnom prelazu u Goriću gde postoji rampa, svetlosna i zvučna signalizacija, ali očevici nesreće tvrde da je rampa u trenutku kada je voz naleteo na automobil bila podignuta.

Voz se, gurajući potpuno smrskani taksi, zaustavio tek oko 400 metara dalje od pružnog prelaza. Vozač taksija je imao više od 30 godina iskustva kao profesionalni vozač u autobusima ’Laste’ i ’Evropa busa’ na međunarodnim linijama.

Uviđaj na licu mesta obavili su predstavnici saobraćajne policije MUP-a i dežurni istražni sudija valjevskog suda.

Na pružnim prelazima u valjevskom kraju do sada je poginulo ili teško povređeno 20 ljudi.
Pružni prelazi u Srbiji nisu dovoljno obezbedeni, slažu se domaci strucnjaci ali za tu investiciju potrebno je oko 150.000 evra po prelazu, za šta država nema novca.

U Srbiji ima 2.138 pružnih prelaza, od kojih su svi obezbedeni, ali samo jedna petina ima najsavremeniju opremu, odnosno rampe.
„Železnice” su prošle godine dobile donaciju u robi od milion evra iz Ceške, a sami su uradili gradevinske radove, pa su obezbedjena cetiri prelaza, a ove godine ce ocekuje poboljšanje sigurnosti na još šest prelaza.

U najvecem broju nezgoda kriva ljudska nepažnja.

Zaustavni put voza je najmanje 700 metara. Kada mašinovoda primeti nekoga na pruzi, on naravno koci istog momenta, ali kako je potrebno oko 700 do 1.000 metara da se voz zaustavi, on nikada ne uspe da stane na vreme.

Prikaži još ovjava iz Društvo

Оstаvitе оdgоvоr

Vаšа аdrеsа е-pоštе nеćе biti оbјаvljеnа.

Pročitajte još

TA „Vaskršnji susreti planinara Srbije“

Prema kalendaru akcija PS Srbije PSD „Magleš “ iz Valjeva Vas poziva na Tradicionalnu akci…