U Beogradu je juče održana treća, poslednja ovogodišnja medijska radionica „Kako posredstvom medija do bolje promocije gradova i opština“ koju je organizovala Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED). Medijske radionice pohađalo je jedanaest predstavnika gradova i opština Srbije, među njima i Marijana Jevtić i Tijana Kovačević iz Odseka za informisanje i protokol Gradske uprave Valjevo.
U okviru tri medijske radionice, polaznici su imali priliku da kroz praktične primere provere svoje veštine pred televizijskom kamerom. Da se upoznaju sa najboljim načinima i metodama u prezentaciji grada ili opštine u dnevnim, nedeljenim novinama, na radijskim stanicama, ali i na internetu. Istovremeno, analizirane su internet prezentacije gradova i opština, među njima i prezentacija grada Valjeva koja je visoko ocenjena i predstavljena kao primer dobre prakse što se tiče ažuriranja podataka i vesti, ali i dizajna. Polaznici radionice upoznali su se i sa načinom pisanja tekstova i informacija od značaja za prezentaciju investicionih potencijala gradova i opština u procesu privlačenja investitora.
Medijatori ovih medijskih radionica bili su: Milica Nedić (RTS), Slaviša Stojković (Radio Beograd), Zoran Luković (Blic), Stojan Drčelić (NIN), Ranko Pivljanin (Blic), Milan Ćulibrk (Ekonomist), Darko Savanović (Beta) i Aleksandra Galić (NALED).
Inače, grad Valjevo je u procesu dobijanja certifikata NALED-a kojim će steći status grada sa povoljnim poslovnim okruženjem.