Kako je kompletna oblast međunarodnog prevoza u drumskom saobraćaju regulisana na saveznom nivou, nakon formiranja Državne zajednice SCG, ta obaveza je pripala republici Srbiji, što je uslovila potreba da se savezni zakon prebaci na nivo republike. Takođe je postojala jasna potreba da se preispitaju postojeće odredbe Zakona o prevozu u drumskom saobraćaju na nivou republike, odnosno unutrašnjeg saobraćaja, da bi se napravio jedan jedinstven ili dva posebna zakona.

Jedna od strateški značajnijih stvari koje podrazumeva radna verzija ovog zakona jeste uvođenje licenci za preduzeća u okviru javnog prevoza putnika i javnog prevoza stvari. Sličnost sa ovakvim predlozima tvoraca zakona kod nas ogledala se u tome što svako lice koje se bavilo prevozom duže vreme ili privremeno, moralo je da nabavi uverenje, kako bi dokazao da ispunjava te uslove. Ovoga puta uverenje su zamenjena licencama, kao jačim kategorijama koje traže ispunjenost većeg broja uslova, o čemu govori rok važenja od šest godina.

Postoje mišljenja po kojima je pre izrade novog zakona bilo neophodno pristupiti analizi postojećih Zakona, jer bi ona ukazala na trenutno mesto koje nam pripada u oblasti saobraćaja, zatim šta su bile dobre,a šta loše strane zakona, pošto bi tek tada postojali pravi temelji za izradu novog zakona.

še strane zakona, pošto bi tek tada postojali pravi temelji za izradu novog zakona.

@@@

Prikaži još ovjava iz Razno

Оstаvitе оdgоvоr

Vаšа аdrеsа е-pоštе nеćе biti оbјаvljеnа.

Pročitajte još

TA „Vaskršnji susreti planinara Srbije“

Prema kalendaru akcija PS Srbije PSD „Magleš “ iz Valjeva Vas poziva na Tradicionalnu akci…